Kommer inte på någon bra rubrik

Började dagen med en lång morgonpromenad med gizmo idag, innan frukost, det e en bra start på dagen! Sen bar det av mot åstorp och tandläkaren, skulle laga en gammal lagning som hade trillat av, känndes som om han(tandläkaren) aldrig skulle sluta borra....men men nu e de fixat! SKÖNT!!!

När vi ändå var i åstorp så passade vi på att köra upp och hälsa på morfar en sväng, han blir så himla glad när barnbarn´s barnen kommer och hälsar på!!

Sen bar det av mot ängelholm igen och till elias skola som han ska börja på, fan vad stor han börjar bli!!!!!!!!!

Kl 18 vad det dags för ett pass Kickboxning igen, känns som om det var evigheter sen jag var där, fast jag bara missat två träningar, var ett riktigt gott pass!  Rusade hem och åt lite tonfisksallad, sen körde jag och gizmo till skogen för en 4 km lång joggingtur...så nu känns det riktigt gott i kroppen!!!

Har gått ner 12 KG sen januari!!

-Bra JOBBAT!!

-Tack, jag vet!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback