Kickboxning igen =)

Efter att ha varit kass så e jag nu tillbaka på kickboxningen igen, fan vad gott, något som är positivt!! Men fy vad konditionen kan bli kass på bara lite mer än en vecka, det trodde jag aldrig, nu e det skärpning som gäller...snart sommar, och med den kommer sol och bad=)

Måste börja tänka mer positivt, och vara positiv, för e man bara det mot alla så får man oftast något bra tillbaka, och det är ju just det som jag behöver..... Igår va jag hemma hos en vän, som bara tycker att allt fuckt up, allt är så negativt, märker riktigt av hur det påverkade en själv oxå, att man själv tycker allt e bull...

Och idag så träffade jag min vän som jag tränar med, och han va glad o positiv, genast blev jag oxå det, att man kan påverkas så lätt...

Helgen har väl inte varit den bästa, men va fan där kommer fler, skit samma, inget att hänga läpp för =)


P.L.U.R  

Står för:

Peace
Love
Unity
&
Respect


Over and out!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback