Årets första tur =)

Idag va hjag på årets första fiske tur, skulle igentligen varit på öring premiären som var nu i söndags den 1 mars, men då låg jag hemma med feber istället! Trisst att jag missade det men men....

Så i morse stack jag o danny (dansken) min pappas kompis, min fiske kompis, ner till Rönne för att prova lyckan. Vi var nere vid 09:15 och fiskade fram till ca 13:15 men det blev inget, hade känning av en fisk det var det ända!! Men halva nöjet är ju att komma ut!!

Sen stack vi vidar till Rösjöholmsån för att prova där, sten dött!!

Rönne å
"Gröningen"

Rönne Å


Danny
Danny "Dansken"


Rösjöholmsån





Kommentarer
Postat av: Linda

Rössjöholmsån... den har man gått över några ggr =P fina bilder ;)

2009-03-05 @ 19:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback