Tjena bloggen!

Det va inte igår som jag skrev här, har haft så mkt annat att göra, träna bla, träningen går riktigt bra nu, jag nådde mitt första mål, gick ner 16 kg på knappt 6 månader, till 80 kg.
Nu har jag börjat på gymmet också, så nu kommer nästa del mål, att ta mig upp till 87-88 kg i muskelmassa =), får se hur det kommer gå, men allt känns bra!
Gymmar 5 dagar i veckan, kickboxning är det bara 1 dag i veckan nu på sommaren, jag joggar/löptränar en hel del, så dettta kommer nog gå fint!!

Har inte mått så här bra på mkt länge som jag gör nu när jag kommit igång så bra, min kropp mår riktigt bra!! =) Funderar skarp på att utbilda mig till personligtränare, eller något annat innom friskvård, måste vara underbart att få hjälpa andra människor till ett friskare liv!!!

Nu vaknade min dotter milli (Amilia) hon vill ha frukost, så det e väl bara att fixa det!!

Ha det gott! Och ta hand om er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback