Min dag!

Japp, idag e det min föddelsedag!! hipp hipp hurra för mig!!!!!

Min data har varit på service ett tag nu, och därför har jag inte kunnat skriva något här, men nu e datan här igen, så nu ska det bli bättring igen, det lovar jag!!

Helgen var mkt lugn, som vanligt!! Jag o bohlin var uten en sväng i fredags, först på biljardhallen, sen Salon och sen tress, men fan det e ju jobbit o vara på sådana ställen när man e helt nyckter, man har inte tålamod att bara sitta där, så det blev ca 30-45 min på varje ställe.....

Men den 30/1 blir det PARTY, då kommer dj anneli till Ängelholm och Morris!!

 Dj Anneli tillhör den svenska Deejayeliten i Sverige när det gäller Psykadelsik, elektro och house. Hon har spelat runt om i världen på de större festivalerna som FullMoon men Dj Anneli gjorde även en sjuk spelning på Arvikafestivalen 2007. Räkna med ett helt galet tryck denna kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback