lite trögt

Som ni märker så går det lite trögt här, har haft så mkt annan att göra, nu när det e så härligt väder så får man ju passa på och njuta av det så länge det nu varar.

Gårdagseftermiddagen tillbringades uppe på Vallåsen´s skidanläggning, både Elias Och Amilia åkte skidor för första gången, och det gick faktiskt riktigt bra, dom trillade ett par gånger, lite skrik, sen sen bar det av mot liften igen......så det lär ju helt klart bli fler turer upp dit!!

Idag har jag lämnat bilen på lagning  ännu en gång, dom tycks inte få rätt på det. Och denna gången så lovade han att han skulle köra bilen in till opel i höganäs och få kollat den på deras data! Så hur ska jag nu klara av dessa dagar utan min älskade bil?? Hmm jag känner redan abstinensen.......

Kommentarer
Postat av: EgoElin

Min bil å jag är osams vid varje start! Men efter lite våld funkar dä fiiinfint ;)

2009-01-06 @ 14:40:13
URL: http://egoelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback