Kickboxning

Då var det dags för ännu ett pass kickboxning, så jävla skönt är det efter åt, och så e det riktigt roligt! Jag tror att jag kommer att gå länge på detta, och så ska jag börja på gym igen nästa månad, 3 dagar kickboxning och 3 dagar på gym!!

Dagen har varit helt ok, först i morse var jag och min vän dansken ute och gick en lång promenad, först genom skogen och på tillbaka vägen gick vi på stranden!
sen bar det av mot Klippan och en anställning´s intervju, så håll nu tummarna att jag får jobbet. Hämtade barnen på dagis, hem fixa lite lunch, packade ihop fika och sen bar det av mot hembyggdsparken! Barnen hade riktigt skoj där idag, elias träffade en tjej som han lekte med! Milli är redan i säng, och Elias lär oxå somna gott ikväll!!

Nu måste jag dra, passet börjar om 25 min!!

Over n Out!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback