Go Morgon på er

Måste ju säga att jag varit lite dålig på att skriva här, beror på att det har varit nyår, mycket att fixa med det! Och igår så va det ju helt underbart väder, så då fick jag ju passa på att vara ute!

Först var jag och Gizmo ute och gick en jätte lång runda, riktigt skönt! Sen var jag och barnen nere i hembyggsparken i ca 2 timmar! Det gjorde dom gott!!!

Har ni några nyåslöften??

Jag har några, först så ska jag börja på kickboxningen igen, köpa ett gymkort (och gå dit minst 2 ggr i veckan)(tränar kick 3 ggr) 5 dagars träning, då ska man väl kunna bli av med lite, eller mycket fett!!??

Sen får man ju inte glömma alla långa promenader jag tar, det gör ju oxå nytta! Det e tur att man har hund så man kommer ut i alla väder!!

Ska strax ut på 1 timmes promenad, man hinner rätt så långt på en timme!!

ha en bra dag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback