Nu så

kommer dom små liven sommna riktigt gott efter denna underbara eftermiddag nere på Hembyggdsparken! Det var full action i nästan 3 timmar, Elias träffade en kompis från våran gård, så ända gången han satt ner vid bordet var när han fikade( i 5 min ).
Och Milli hittade ganska snabbt oxå någon att leka med! Så kunde jag o Danny (Dansken) njuta några goda koppar med kaffé, och det var ju inte helt fel en fin höst dag som denna.


När vi är på väg genom stan till Hembyggdsparken

Typiskt att när man väl har cameran med så e där inget batteri, blev bara 1 bild!

Bara tanken av att jag ska tömma tvättstället nu får mig till att spy, och något som e ännu värre är att när jag tagit ner all tvätt så ska jag hänga upp ny!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback