Jag hade ju helt fel!!

Efter att ha joggat nästan regelbundet sen i sommras så TYCKTE´jag att men kondition var bra, men det fick man ju bevisat igår på kickboxning´s passet att den inte var så bra! Visst, jag klarade hela passet  timme, och bara det e ju bra!
De första 5 minuterna kände man sig jävligt dum, dom andra har ju trotts allt tränat i några månader och är bättre, men det gick över snabbt!! Detta är något som jag kommer att fortsätta med!!
I morse trodde jag att jag inte skulle komma av sängen, täningsvärk i HELA kroppen, och det har jag fortfarande! kan fan knappt skriva på tangentbordet!! Min vänster hand hänger inte med som den ska! 

Over and out!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback