Ja ja fan vad gött(trodde jag)

Då var vi och hämtade bilen idag, fan vad gött tänkte jag!! Snubben som jag lämnar bilen till sa att min bil måste vara chippad (chipptrimmad), för det var INTE normalt att där var sånt ÖS i den modelen OPEL ASTRA 02 !! Så lova att ringa en kolega till honom i höganäs, som har utrustning för att ta reda på detta!!

Jag han köra ca 50 m så började samma lampa lysa igen på instrumentpanelen.....GGGGRRRRR Fan vad irriterande!! Så nu lär jag väl få vara utan min bil några dagar till!!

Sitter just nu och dricker en grogg på Absolut Vanilj/Cola grogg!! Inte det godaste jag druckigt grogg på men va fan, e man sugen så....man tager vad man haver..eller vad det nu heter!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback