Fy fan vad nervös jag var

I fredags så ringde min morsa och och berättade att där hade kommit ett brev från Länsstyrelsen!! Fuck!! Tänkte jag, nu e det kört, nu kommer dom att dra in mitt körkort!!
I Januari så hade jag den oturen att jag var på fel plats vid fel tillfälle, jag befann mig i en lägenhet, i Åstorp, och så hade jag den oturen att polisen kom dit just då för att göra en husransakan! Och en av poliserna tyckte att jag såg påverkad ut, VILKET jag inte var!! detta resulterade i att jag fick följa med ner till polisstationen och lämna ett urinprov.
Och några månader senare fick jag hem en böteslapp och provsvaret, vilket innehöll yterst lite kokain.....

Nu trodde ju jag att detta skulle vara ur världen, men för någon vecka sedan så fick jag en kallelse till Medborgarförvaltningen i åstorp, dom skulle lämna ett yttrande till Länsstyrelsen om dom ansåg mig som lämplig att få köra bil. Så hon på Medborgarförvaltningen kom fram till " Bedömningen är att han ger en bild av en frisk vital kille som vill utbilda sig och komma vidare i livet."

Nu till brevet från Länsstyrelsen, jag får behålla mitt körkort, ska ändast lämna 4 drogtester på 6 månader!!!!!  SKÖNT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback