.............

Det blev inte så mkt fars dag firande igår, skickade ett mess till min far tidigt på förmiddagen....tiden gick och inget svar kom, men han ringde fram åt kvällen, hade nyss satt på sin lur och var på väg till sin far.....får väl ta det en annan dag!!

I dag så frågade Allan om jag skulle med in till Af i hbg och lyssna på en som skulle ge lite info om vad man ska tänka på om man ska börja att jobba i danmark, det lät väl ok, så jag följde med Allan och Cattie in.
Det var den sämsta talare jag någonsin lyssnat på, hon höll samma tonläge från det att hon började till att det var slut. Kändes som om jag skulle sommna efter ca 10 min, det varade i EN timme!!! Men lite bra info snappade jag upp!!

Allan har tjatat på mig länge nu om att vi ska gå o kolla in Kickboxningen, så idag bar det av mot Metallgatan och KickBoxnings klubben, det var ett nybörjarpass som varade i en timme...och nu försöker han att övertala mig att vi ska börja att träna detta redan PÅ ONSDAG!!

Får tänka lite på den saken!!!

Nu blir det en liten kissesväng med Gizmo sen e det som man väntat på i 1 vecka Prison break


 

Kommentarer
Postat av: Hannah

Haha tack ;) Det var helt underbart!

2008-11-12 @ 10:26:20
URL: http://hannnah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback