Ännu en lördag förbi!!

Då var ännu en lördag förbi, sov för första gången till kl 09:40, och jag måste ju säga att det känns helt fel, det blir en fel start på dagen, klockan hann ju bli hur mycket som hellst innan jag var klar med morgon kaffét, frukosten och tidningen! Och Gizmo kom ut sent....detta ska inte göras om!!

Allan, Cattie och Vanessa var och hälsade på en sväng idag! Sen har det ju inte hänt så mycket mer i mitt liv idag, ingen rolig har ringt, det har varit en riktigt tråkig Lördag (som nästan alla Lördagar nuförtiden)

I morgon när Sara jobbar så tänkte jag att jag ska hitta på något skoj med mina barn, antingen blir det en sväng till hembyggdsparken eller en tur till skogen, känns som om det lutar åt skogen så Gizmo oxå kan följa med och få springa av sig!!

Nu kallar soffan, bästa tiden på dygnet, när Sara, Elias, Amilia. Chickan och Gizmo sover! Det är så himla lugny och skönt då, inget gnäll om vilket program man tittar på....det e bara så LUGNT och SKÖNT!!!!

TAKE CARE!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback