Angående kotten!

Ize The One And Only säger:

e din kotte rumsren? och hur går det till att få den rumsren?


Pj säger:

träning och list


Pj säger:

nej den skiter i vissa hörnor i lägenheten.


Pj säger:

där lägger jag tidning


Pj säger:

inget bajs som kladdar o så..


Pj säger:

börjar vänja sig vid mig nu..


Pj säger:

innan låg hon ihoprullad i en halvtimme innan hon ens vågade sticka ut nosen


Ize The One And Only säger:

hur går det med kattlådan ?


Ize The One And Only säger:

Vad äter hon?


Pj säger:

den måste först bo in sig, och lära känna mig


Pj säger:

allt


Ize The One And Only säger:

som vad?


Pj säger:

mest majs korv kattmat pur´´r barnmat


Ize The One And Only säger:

ok! Hojta till när du fått henne att gå på lådan!!


Ize The One And Only säger:
Hahaha


Pj säger:

hehe skatta lagom som skrattar sist eller va fan det heter nu


Pj säger:

när hon e tosig på mig rullar hon ihopa sig till en boll och hoppar och vibrerar för att trycka taggarna im ig, ! haha den lille jävlen.,.




P.s Kommer att få fler bilder på detta härliga kramgoa husdjur under kvällen!!


Kommentarer
Postat av: Linn

Hahahahahaha!! Hälsa honom från mej också. Att han är heeeeelt störd!

2008-11-24 @ 20:20:50
URL: http://lantlollanblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback