20:44-21:04

Denna torsdag har varit som vilken dag som hellst, har inte hänt något speciellt idag! Lämnade barnen på dagis i morse 08:30, en kvart försenade som vanligt, tänk då om jag hade jobbat så jävla stressigt det hade varit på morgonen, då hade man fan fått gå upp kl 04:00 om man börja jobba 07....

Sen bar det av mot dansken (danny) för en halvtaskig kopp kofinfritt kaffé, har ju smakat godare kaffe i mina dagar! Och Danny hade som vanligt problem med en av hans söners datorer, och denna gången var det något riktigt fel på den som inte jag fixade!
Efter lite googlande så hittade jag ett dataföretag som servar datorer, Multidator, som ligger på Villan. En stund senare knackar vi på dörren till villan, en smal snubbe med brillor och knappt något hår öppnar dörren....vi går ner i källaren, min första känsla när vi va på väg ner för trappan var att detta var ingen data butik utan en bordell, eller en plats för människohandel, nedanför trappan var en stor galler grind, fönsterna var igenspikade och på insidan satt det oxå galler....väl inne i dom 2 innersta rummen så va det fullt med datorer, sladdar etc

Sen lämnade jag av danny, körde upp till maxi för att hadla lite, hade lovat Elias att det skulle bli taco´s till midda idag! Hittade 2 fina tröjor till Milli och 1 till elias på rea....

I eftermiddags så kom Allan och Cattie upp på någon kopp mkt gott kaffé( det var ju jag som gjorde det)

och nu sitter jag här o ska kolla på Höök!

See Yaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback