Lite till....


....sen e jag helt klar med lägenheten, och ni annar inte hur skönt det!? I dag så gick jag upp tidigt för att jag och min vän Jörgen "dyls, skarppsill´s kungen" Walfridsson skulle ut och fortsätta att jaga västkusten´s havsöringar, men besvikelsen blev stor när jag tittade ut genom fönstret!!
-FAN!! Då var inte vädergudarna på våran sida idag heller, så typiskt när man väl har bestämt sig för att göra något skoj. Varför händer detta så ofta? Händer det dig oxå ofta?

Men och andra sidan så fick jag och sara gjort en del i lägnheten under förmiddagen. Och så blev det en runda in om svärmor, där jag fick i mig någa koppar kaffé. Tack svärmor!

Efter att ha ätit en god midda och umgåts lite med barnen, så tog jag en sväng in om Åstorp och lägenheten igen....upp om morfar en runda och lämna kavajen, som ska användas på Torsdagen´s högtid, "Skalman´s" begravning äger nämnligen rum då. Ingen bra dag, tycker jag, för jag missar en mycket trevlig tillställning i köpenhamn (Påske Tam Tam festen) som är på Onsdagen. FAN!!! Men det kommer ju fler fester, men inte fler av plast svärfar´s begravning!!

Innan jag rullade mot Ängelholm igen så blev det även en runda in om min vän Mariel, för att se hur det var med henne. Och det var bara bra.

Och nu så e det dags för sängen, kommer ju en ny dag i morgon oxå!

Natti natt där ute ;=) ;=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback