Efter en hel dags packande

I dag har jag varit riktigt duktig, det tycker i varje fall jag. Har packat ner en hel del saker där hemma. Fan vad man samlar på sig en massa saker som är "bra att ha"! Så det blir att slänga en hel del grejor.Mitt hem liknar numera en ända stor flyttlåda, så nu ikväll körde hem till min vän Sara som oxå är mamma till mina två underbara barn Elias och Amilia: För att sova hos dom.(Vad vore livet utan er barn)
I morgon så ska jag hem till min mamma och gå igenom alla mina saker som står i hennes föråd, så det lär ju bli några runder till tippen för att slänga en massa skit, så att jag får plats med alla mina möbler där. För jag har ju inte hittat någon ny lägenhet ännu.....

Nu e det God Natt!

Sov gott alla där ute!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback