Döden....

För ca en vecka sedan så bestämde jag mig för att köra ut till min fd svärmor, för att hälsa på hennes sambo, alltså min fd plast svärfar som har varit sjuk en längre tid nu.
Svängde in om kontan på vägen och köpte 4 st mycket goda bullar som jag tänkte bjuda på....nog om de...väl framme så åt vi dom goda bullarna och drack ett väldigt gott kaffe, som jag själv fick brygga. Vi satt och pratade om allt möjligt i ca en timme, sen skulle jag vidare.

Natten till igår, onsdag den 5 mar, fick jag ett samtal ca kl 03....nu hade han, min fd plast svärfar( världens snällast och mäst omtänksamma människa) somnat in för gott! Så onsdagen tillbringades hemma hos fd svärmor, det var en mycket obehaglig känsla att veta att han låg där inne i rummet sidan om, i väntan på likbilen....Av detta har jag lärt mig att man ska leva varje dag som om den vore den sista!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback