06:20...

....gick jag upp i morse och var ovanligt pigg, det hade jag inte tänkt mig att jag skulle vara, för det var ju ändå ett bra tag sedan klockan ringde så tidigt. Två koppar kaffé och lite mat i magen, gjorde oxå susen!
Sen bar det av mot dagmamman för att lämna Elias & Amilia. Satte kurs mot Åstorp för att först lämna av Sara vid jobb, och sen vidare mot, kan ni gissa vad? -Lägenheten!! Vad annars??

Under förmiddagen blev det fem st rundor till tippen med skräp plus en del målning. fan vad jag är duktig!! På sen eftermiddag bar det av mot Strövelstorp och svärmor för att låna hennes bil så vi, jag och Sara kunde köra soffgruppen till honda, sängen till morsan. I morgon så e det bara bokhyllan som ska monteras ner, och köra bort dom sista lådorna, sen e det bara städning(Vilket mamma och sara fixar)(Utan er så hade jag aldrig hunnit allt på 2 veckor) och besiktning nästa Måndag.
Sen lämnar jag nycklarna på Tisdag!! JIPPI JIPPI

Lämnade bilen igen till katta(svärmor) vid ca 21:30. Och då kom hon med den ljuva idén att vi skulle skruva ihop hennes byrå som hon köpt idag...väl hemma vid ca 23:30 så blev det ett varm skönt bad, och sen vidare in i sängen för att utföra...ja ni vet....och hon kom i en skön orgasm!!! 
Kanske jag ska skriva lite mer i detalj vad som hände i sängen?? vad tycker ni? 

E det sånt ni vill läsa om???   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback