Så länge höll den

Min underbart sköna nya stol är sönder, måste ha varit en spricka eller något sådant i den, för tidigare idag när Sara satt vid datan, så sa det PANG, så trillade hon baklänges ner i golvet!! (Var nära att jag dog av skratt) Men det va ju rätt så taskigt att skratta för hon slog ju faktiskt sig! (skadeglädjen är den sanna glädjen) brukar man ju säga!
Så nu är ett av fem ben borta från min nya bästa vän...så det blir till att åka o byta, borde ju inte vara några problem!!

Lämnade av Elias hos mormor idag, nu märks det knappt att milli är hemma, hon är så himla lugn!! Vi var o käckade midda hos morsan idag, fan vad det e gött när man slipper laga det själv!! Tack morsan!!

Gjorde min pappa lite sur idag när jag tackade nej till julbordet som dom skulle på idag, gjorde det lite mot min vilja, för gratis e gott! Men hade ju lovat Sara och Milli en trevlig hemma kväll!! Nästa gång pappa, fråga i god tid o säg direkt att du vill BJUDA!!

Ska nu fortsätta trixa lite med html koden.....

over´ n out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback