Ny vecka (igen)

Tiden bara rullar på....fredagen blev lugn, men på lördagen så kom A upp, och han blev riktigt frestad av min grogg, så han ringde efter en 70cl sprit, och lagom till 22 så hade vi delat på denna, nu va lagom goa i boet!! Sara blev sur för att jag skulle ut, men va fan, jag tyckte att jag fötjänade det, sitter ju med barnen alltid när hon jobbar...

Kommer upp till A, och där är hans tjej sur för att han ska ut, och så kom Nubbe från Halmstad ner, och även hans tjej var sur för att han skulle ut....va fan!!! Måste det bli liv för att man ska ut! livet är för kort för att man ska bråka, man måste ge varandra frihet, annars så sitter man där på ålderdommshemmet och har fete ångest bara för att man har struntat i att göra en massa saker, det vill man ju inte vara med om!! 
 
Det bar av mot Salon, rätt så mkt folk och en massa goa drinkar!! :=) Vi drog vidare till 57´an,, sjukt att betala 130 kr för ca 1 timme....men träffade Fladder, och det var riktigt skoj+ några gammla klasskamrater som man inte har sett sedan man slutade 9an!!

Sen bar det av mot Hbg och efterfest.....som inte slutade så bra.....!!

Söndageftermiddag tillbringades på julskyltningen här i stan, jag, Sara och barnen, cattie och hennes barn. Sen mötte vi upp en riktigt skön typ Annelie, fan vad go hon e!! hon har konsten att få en att skratta! Hahaha

I dag har det inte hänt speciellt mkt, ungarna var på dagis och då passade jag på att köra och hälsa på Branco i Hbg, det var ju inte igår man träffade honom precis, men det var bara bra med honom....


Kommentarer
Postat av: Anneli

Tackar tackar =) Kram

2008-12-02 @ 22:25:15
Postat av: Linus

Det va så lite så :=)

2008-12-03 @ 14:57:06
URL: http://ln82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback