Go morgon alla!!

Sovit gott?? Det har inte jag, min dotter "milli" (Amilia) sov i vår säng i natt för att hon har haft krupphosta nu två nätter i rad, och då så ska man ha det ganska så kallt i rummet så det blir lättare för henne att andas.....så jag öppnade fönstret när jag la mig och somnade gott!! Vaknar av att jag fryser så in i helvetet, då är det milli som sparkat av mig täcket, och så håller det på hela natten....

Sista gången jag vaknar så är klockan 06:30, och larmet står på 06:45, så det är ju lika bra att gå upp.....

MEN DET SKULLE JAG JU INTE HA GJORT, NU BLEV JAG BESKYLLD FÖR ATT HA KNARKAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!GRRRR

Har ni samma problem?? Bara för att man vaknar en kvart tidigare än klockan så har man knarkat!! Det är ju helt sjukt asså!!! Hade det nu varit så att jag hade knarkat, visst då hade jag kunnat ta det, utan problem, då hade det ju varit befogat!!

Gårdagskvällen blev mycket trevlig hemma hos farsan, drack två koppar kaffé, pratade lite skit. Ett tag efter att vi drukigt upp den sista koppen så tänkte jag för mig själv "ska han inte bjuda på någon öl"  I samma sekund som jag tänker det så frågar han "Ska vi inte dricka några koppar GLÖGG"

Så det blev några koppar glögg med % i, annars så kan det ju vara!!

Over And Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback