Fuck vad störig!!

Stack ut med Gizmo tidigare ikväll, tog bilen och tänkta att jag skulle ner till El ljus slingan och gå, stack ner dit och gick rundan, och sen stack jag in på Ica för att handla lite så här skulle vara frukost till barnen.
Sen gick jag in till min vän dansken(danny) och då tar jag fram min mobil, DÄR VAR NOG MINST 40 MISSADE SAMTAL från Sara, plus några sms!  så jag hörde av mig o sa var jag var! Då trodde hon inte alls på det, nä då hade jag varit och knullat någon brud, enligt henne!!! Fan vad sjukt!! Ska man behöva volymen på det absolut högsta så hela Ängelholm hör en??
Jag är som sådan att jag vill att bara jag ska höra signalen från luren, inte hela kommunen! Som tex om jag är på en buss o det ringer i luren så ska inte hela bussen titta på just mig när det ringer....vill vara diskret!!

Sen pratade jag med henne igen o då hade hon mage och fråga om jag ville köpa e en tidning till henne, och snäll som jag är så gjorde jag det! Och vad fick jag sen för det? JO SKIT!!

Det var fan mycket bättre när det inte fanns några mobiltelefoner då slapp man sånt här djävla tjafs!!!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Brukar du åka buss? s

2008-12-16 @ 16:11:44
URL: http://safiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback