Det e vänner det!?

Tidigar ikvää så körde jag och barnen in till Helsingborg för att lämna en dvd till min vän(?) Pimpi. Väl framme vid knutpunkten så ställde vi oss utanför swea båten för att vänta på honom, stängde av bilen, men hade fortfarande cd spelaren på....och tiden gick, efter ca 30 min dök han upp! Det bvar ju fan på tiden (tänkte jag).

Han fick sin film och vi stod och pratade lite innan vi skulle köra...vrider på nycklen för att starta bilen! Tror ni att den startade? NEJ, den var helt död!! Så efter några samtal så fick jag tag på min vän Branco!

Berättade hur det låg till, och han var inte sen med att säga att jag kommer, (hade igentligen en massa viktiga saker att göra) men han kom ändå och hjälpte mig!!

Men ca 20 min  innan han kom så sa Pimpi - "du! Jag måste gå och fixa en sak så jag tjänar 200 kr! E det ok?"

Jag sa ok, gå du! Men så tänkte jag innerst inne, vilken bra kompis som bara går så.......

Branko blev riktigt förbannad när han hörde hur han gjort......

Sängen kallar

over n out

Kommentarer
Postat av: Linn

Ursäkta, men kan man vänta sej annat? Det var ju ändå 200 kronor..

2008-12-17 @ 00:51:23
URL: http://lantlollansblogg.blogg.se/
Postat av: Anneli

Vad hade du väntat dig egentligen?

2008-12-17 @ 15:36:28
URL: http://safiia.blogg.se/
Postat av: sassa

sheet,de va lågt,:(.. men som skrivet ovan... nickar bara medhållande

2008-12-20 @ 21:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback